Sunday, December 21, 2014

alhamdulillah..

siapa sangka,
dalam hati remuk sedih pedih kecewa,
aku redha utk pergi ke sana.
aku dapat satu nikmat yg sangat aku bersyukur.
kau tahu?
aku dapat housemate yg sangat baik,
alhamdulillah.


aku percaya,
ini tak lain tak bukan,
berkat doa mak ayah family and kengkawan aku.

terima kasih utk doa semua
dan siapa lagi kalau bukan Kau yg makbulkan doa mereka
utk aku.
alhamdulillah, terima kasih ya Allah.

Kau bg aku kekuatan yg luar biasa.
yg aku fikir, aku akan sedih dan selalu rindukan rumah.
tapii,
aku kuat, hati aku kuat!
terima kasih ya Allah.
terima kasih utk ujian ini 
yg agak mematangkan aku, Allahu.

betullah,
doa tu, kalau kita minta betul-betul,
Allah bg dalam macam-macam cara.
thank you Allah.
i love you Allah.
aku harap,
lepas nie, Kau selalu ada dengan aku
dalam 
sedih, pedih, hati remuk, kecewa, down tersembam ke tanah,
happy, gembira dan ketawa.
sesemgguhnya Kau tahu apa yg terjadi kepadaku.

hamba yg berdosa.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...