Thursday, September 5, 2013

haaa, sesuai ni. sesuai.

lumrah.



normal lah jika seorang student ipta stay up sampai tengah malam, ehhh, rase nye macam dah hujung-hujung malam je nie. hihiii.okay, sambong balik. normal lah jika student ipta yg bertungkus-lumus menyiapkan assignment yg banyak, mungkin.
bersengkang mata semata-mata ingin menyiapkan dan submit on the time. iyaaaaa. itu aku, MUNGKIN.




lumrah.




seorang puteri merindukan ayahandanya. seorang puteri juga amat merindui ibundanya. rindu yg tidak dapat diungkap dgn kata-kata manis si puteri. si puteri inginkan mesin yg dapat dia kirimkan hari-hari kiriman rindu kepada ayahanda dan bonda serta kakanda dan adinda yg amat disayangi dunia akhirat. tetapi, manakah tempat yg mempunyai mesin tersebut? pelusuk manakah? 


ada. mesin tersebut ada.jauh di dalam pelusuk hati yg dicipta oleh-Nya.



rindu itu sakit kadang-kadang. sakit yg sehingga mampu mengalirkan air mata. tetapi rindu itu kadang-kadang menenangkan. setiap kali rindu, wajah itu muncul!
wajah insan yg paling amat sangat aku cintai dan sayangi. cinta hati :')


"cinta hati.... hangat kasih sayang kalian amat aku rasai ketika kita berjauhan. seperti sekarang. kata-kata aku ada yg menyakiti hati kalian tetapi, kalian tidak pernah tinggalkan diri aku sendirian. aku menangis, kalian peluk penuh kasih sayang. terpancar kebanggaan dalam senyum kalian pabila aku berjaya. kalian juga tidak pernah biarkan aku kecewa pabila aku kegagalan. kalian terlalu bermakna buat diriku. terima kasih, terima kasih untuk segala yg telah kalian lakukan utk ku. aku tidak dapat bayangkan jika aku tiada kalian. aku terlalu cintakan cinta hatiku!"



iyaaa, aku lah puteri yg terlalu sayangkan ayahanda dan ibundanya. TERLALU!
pintaku, semoga Allah memberkati kita sekeluarga dan kasih sayang antara kita tidak akan putus. aku rindu! :')

wajah kegemaran yg sentiasa dihatiku 
wajah kegemaran juga yg selalu hadir keteka rindu
wajah kegemaran juga yg hadir ketika sedih, gembira yg semua rasa



p/s : aku juga student yg sedang menyiapkan assignment utk submit besok. hihii

1 comment:

  1. suweettnyee awokk..
    takpe sabr jrlaa k..t abiz final balikk yea..horeeyyy..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...