Sunday, January 6, 2013

ujian-Mu, ya Allah

assalamualaikum..


td byk kali aku kol ayah nak tanya pasal bende nie. tp ayah ta angkat. mcm bengang sangat sbb ak na tahu sangattttt! hmmmmm.
tp maybe salah aku kot. ye lah, kol ayah pukol 2pagi. hehe *sorry

okay, serious balik!

td time aku study smbil online kan. ade sorg kwn aku nie chat dgn aku. dye tulis .."efa, sedih nie".. aku pon ape lg. tanye lah mcm2. rupe-rupenye dye ckp, berita ckp pulak yg pantai timur mungkin dilanda taufan sunamo. ya Allah!!! ujian dari-Mu berat sgt ak nak terima. bukan sbb ak ta redha tp, ak takot! hmmm. ribut taufan! ya Allah, besar nyer ujian-Mu ini. sesungguhnya ak kecil sgt utk ujian ini. ya Allah, keluarga tercinta berada di pahang. pahang jugak pantai timur. ya Allah, selamat kan keluargaku dan semua umat islam ya Allah.
nak memberontak sbb ak nak dekat dgn keluarga tp ak tahu, ape yg Allah atur kan ini telah pon dirancang. ya Allah, makbulkan doa hamba. selamatkanlah semua umat islam ya Allah. hamba hanya mampu berdoa berdoa dan berdoa. ya Allah, berilah perlindungan kpd umat islam ya Allah. hmmmm
#menitis air mata aku bile terpikir family di sana ;')

amin ya rabb.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...