Sunday, January 13, 2013

Allah is with me. always ;)

baca baca baca baca.


from top until bottom. 


semua aku baca. jelous. cemburu. dengki. iri hati. semua lah. yee, jeles sgt aku bile baca bende tu tahu taaakkkkk! tp na buat mcm mane kan? itu kau dan ini aku. yee, ini aku! aku sedar, aku tak boleh paksa mereka utk aku, mustahil itu.
sedar diri. muhasabah diri. dlm gelap. malam. aku fikir sengsorg. knp aku mesti jelous dgn kau? pelikkk. nasib baik Allah syg aku then ak dpt kawal diri ak dari tertipu dgn kata-kata syaitan tuuuu. thanks Allah ;')
thanks sbb buat aku dpt fikir dgn positip nyer.

menangeh kot sbb aku boleh jelous dgn kau? bkn salah kau. bukan salah mereka tp salah diri sendiri. sbb ta pandai menyempurnakan segalanya.
ya Allah, kuat kan hatiku. semoga semua nya baik-baik, insya Allah. 



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...