Monday, June 10, 2013

masih berharap





impian ini tinggi menggunung.
impian yg penuh dgn cabaran.
impian yg sangat aku dambakan.
impian yg satu yg masih tidak tertunai.


mungkin..


impian ini akan mati. mati selamanya. harapan aku cuma satu, permudahkan. tawakal dan berdoa sentiasa menjadi teman air mata.
ramai mempertikaikan. betul nasihat abang. biarlah impian menjadi rahsia diri dan Ilahi. agar impian itu menjadi realiti. terima kasih abang :')

mungkin juga..


aku patut berhenti berharap. tetapi, ini impian yg sgt aku impikan selama berada di bumi yg indah ini. ya Rabb, Kau tahu apa yg terbaik bagiku. jika impianku yg satu ini bukan yg tepat untukku, maka, tukarlah dgn impian yg lebih baik. redhakan hatiku ya Allah.
jika ini sememangnya untukku, maka, permudahkan segalanya. amin amin amin ya Rabb.


ya Rabb...



aku ingin sekali memanfaatkan barang ini ya Rabb.


pabila terfikir tentang ini, aku pasti merindui cinta hatiku. amat merindui kalian. ya Allah, semoga meraka bahagia dalam ketaatan kepada-Mu.
alfatihah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...