Wednesday, December 19, 2012

kegagalan dlm diri.

assalamualaikum..

kene marah. dah biase dlm hidop nie. mcm mane na teros kan hidop kalo kene marah pon, ta dpt na accept kan? yeeeesss!!

cerita nya, ak nie mmg suke mainmain. even dlm study pon. ape je yg ak ta mainmain. smpai lah satu tahap, kebabooommmm! ak jatoh, smpai malu muke nie dgn semue yg terdekat. ak ta taw lah. ak nie jenis yg ta sedar diri ke hape. tp kan, ak nie susah sikit na blajar dr kesilapan. padahal, da brape kali dlm hidop nie ak jatoh tersingkir ;(


study. study. study. study. 
yeee. mungkin care ak study tu yg ta kene kot! mcm org mls je study. seriously! abg aku ade jugak ckp mcm nie taw.. "kakngah, abg tgk budak engineering pon ta study mcm kau taw!"
i admit it brother..
result yg ak dpt mungkin setimpal dgn usaha aku yg, ntah ta taw na ckp mcm mane. betol lah ckp cousin aku, "what you give, you will get back" now, i feel it! and i'm so down! down sangatsangat!
skang ak study mcm biase. cume ak takot, ape yg jd dekat aku dulu.. jd lg nant! ak ta nak kecewa kan dyeorg yg syg ak sangatsangat. terutama Mak.

aku taw mak kecewa dgn aku. ak taw mak sedih. knp mak diam je bile tgk result aku? knp mak ta marah? knp mak stay lg bg katakata semangat dekat aku? knp mak selalu ade dgn ak even ak sedih? mak ta rase menyesal ke sbb ta marah aku?


"Mak syg kakngah kerana Allah. knp nak marah? kakngah masih ade peluang. so lepas nie jgn mainmain. ambk iktibar. bkn teros jd fobia dgn bnde nie ;("


ya Allah, mmg naluri seorg ibu mcm nie nyer?? kuat sangat! walau aku jatoh mcm mane pon, mak still na syg aku! terima kasih ya Allah! Kau Maha Kuasa ya Allah. betapa indah nya ciptaan Kau ini. betapa mulia nya hati seorg ibu. character yg telah Kau hidop kan dlm dunia ini. ak bersyukur ya Rab, kerana diberi peluang utk disayangi oleh ibu aku! ya Allah, sesungguh nya dia adalah org yg tersyg yg ta mungkin bertukar ganti. insyaAllah, aku cube utk jd yg terbaik utk Mak. Kau limpah kan lah kesejahteraana Kau kpd Mak dan juga seluruh keluargaku. bahkan, seluroh umat islam di dunia ini. aminnn
Makkkkk, i love you! ;'(

                                             mak & ayah, kau harta paling berharga buat kakngah! ;'(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...