Thursday, August 23, 2012

raya raya rayaaaa!

hari raya dtg lagiiii ;)) ohhhh, seronok sgt!
dari raya #1 smpai lah raya #5 mmg mkn je lah kije aku. mmg sdg membesar nie. bak kate maksu aku. tp ak ta kesah sbb ak mmg suke mkn!

na cter balik mcm pnjang je. tu lah, ak lupe na update time #1 raye tuuuuu. eeee! tp korg tahu, lepas je kutip dwet raye dgn ayh n mak sdare akuuu, ak pon mcm biase makan lah! juadah y mmg wajib ak mkn ialah rndang ayam. tp raya ari tu tadek ;( so ak tibai rndang daging!! sdp jugakkkk ;D
smua ak mkn act, mane pnah tolak! *kpd lelaki y na cari bini kuat mkn, pilihlah aku! HAHA
g jln umah org apon asyik ak y stat mkn dulu. lps tu baru 2org ayh sdare ak y nsem nie menyusul!!
ayhcik n ayhdek!!! dyeorg pon kuat mkn tahuuuu!! ;DD

raya #2
ak dgn fmily y besar nie pegi pekan. balik ke kg mak aku! kbetulan umah tokngoh buat mkn daging arnab! fuhhhh! semua org mkn byk gler tp aku??? takkk! sbb ak ta suke mkn arnab ;(
tp sblom tu kteorg singgah kubor. pegi ziarah kubo arwah tok2 sdare aku. alfatihah~
duk umah tokngoh punyer lah lame smpai tertidow-tidow ak. bapak malu nyerrrr! HAHA
then balik umah kat ktn tp otw balik tu, krete ayh buat hal. ta leh jln. ishhhh, spoil betol!
tp tape, skejap je org tu repair krete tuuuu. TAPI TAPI TAPI, melayang 300 hinggit tahuuu!

raya #3
ak beraya dgn spupu ak, zati. kyeorg g jln umah kwn dye. ak co-driver jeee -,-
tp ak minx dye bawak ak g umah kakak angkt aku, kak ecah y comel!! ;D raye raye raye. tup2! dpt dwet raye dr mak kak cah! 10 hinggit kauuuuu! HAHA
tp y sedih nyer, spupu ak pon dpt jugak ;( 
hee~

raya #4 n #5
raya ke empat ak busy di dapor. bkn dapor ak tp dapor maknagh akuuuu! dye buat openhouse n kteorg ank2 dara nie y memasak! hehe. sdp ta payah cter lah kan. mmg sdp gler!!
dr pg smpai ptg taow! habuan nyer, makngah masak tat telor utrk ak ngn zati. best gler!!! makngah ak pndai buat kueh. korg?? hehe
raya kelima ak mcm biase jeeee. mkn kueh raye org n nasi minyakkkk! hee~

actually ak na upload pic tp nant okay. usb ilang! HAHA
ok lah. assalamualaikum ;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...